Christmas workshop

Ja ni, de blev juh så att vi drog iväg på Storo idag. Helvete va folk de var där alltså, man fick juh nästan slå sig fram i folkmassan. Men vi strosade i alla fall runt där några timmar och kikade på lite smått och gott. Fick med mig nån liten pryl hem, men har fortfarande en hel del julklappar att få färdiga. Efter att vi gått i lite affärer så bestämde vi oss för att lyxa till de lite med middan idag, så vi gick och satt oss på Jordbaer och beställde in varsin Club Sandwich. Ni kan juh gissa om den satt bra, fy faan vilken macka alltså, grym middag ! Efter de var vi väldigt mätta och belåtna, så vi tog vårt pick och pack och begav oss hemåt.

Väl hemma blev de rena rama tomteverkstan. Vi slog på lite julmusik, brudarna slog in alla sina julklappar och jag satt mig ner för att skriva lite julkort. Tänkte att vi skulle komma in i lite julstämning såhär på tredje advent. Kan fortfarande inte fatta att typ halv december redan har försvunnit, de går alldeles för fort.

Just nu håller Pats på slinga håret och jag och Lyddis sitter och nynnar med till Tänd ett ljus. Har sagt de förut, men säger de igen - fy faan va grymt med roomies, love it !


Ciao


Sitter som vanligt och myser mig i min fina rosa mjukisdress :D


Kommentarer
Postat av: pappa jonne

va du svär......

2010-12-12 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0