Can't stand this heat

Den här dagen har varit otroligt tung, kvinnan är less ! Termostatfaan på sentret har låst sig på högsta värme och vaktmästarn har julferie. De har varit som att jobba i en tropisk bastu. Så jag har dansat runt till massa skön turkeymusik och svettats arslet av mig idag, awsome dude ! Jag brukar aldrig klaga på att de är för varmt, men när man måste springa runt som en galning och hjälpa shoppinggalna kärringar som slåss om salgsvaror så får man faktiskt klaga lite. Dessutom hade juh temperaturen ute sjunkit drastiskt idag, så klart att jag pälsade på mig rejält när jag gick hemifrån, extremt dumt drag ! Jaja, jag tog mig i alla fall igenom denna dag och nu sitter jag här och funderar på livets stora frågor. Näe, så seriös har jag inte blivit, utan sitter och försöker skriva ner vad jag ska packa ner i väskan och vad jag ska hinna med imorn innan jag drar. Och en fet jävla PUSS Majken som gav mig fri imorn :D Nog för att hon kan vara bra skräckinjagande ibland, men innerst inne är hon en riktigt go dam som kramas och har sig, så tack till henne !

Imorn drar jag från de här stället och återförenas med verkligheten, yeei ! Äntligen ska jag få vara lite social och träffa mina kära vänner igen. Alltså ni fattar inte känslan ;o Helt sinnes va jag ser fram emot nyår i Åre och dagarna hemma !

Btw, Lydia Karlström, vilken jävla stjärna alltså ! Oj va glad jag är att jag har en vän som henne. Även fast hon inte ens är här så har hon lyckats med att skämma ut mig totalt. Har gått och skrattat och grinat om vart annat hela eftermiddan, vilket har fått folk att kolla en aning konstigt på mig. Kan hända att jag till och med skrämt iväg vissa stammisar för gott. Folk tycker tydligen att man är konstig om man står och asgarvar helt själv i väntan på kunder. Hallå, ett gott skratt förlänger livet och ett leende smittar av sig ! Kunde dom inte bara ha skrattat med mig istället för att vända om och gå ut när dom insåg att jag inte skulle sluta skratta ?! Jaja, tack för den Lyddis, du förgyllde i alla fall min dag, I love you <3


Ciao


I love you honey <3


Mina fina fina naglar :D


Kommentarer
Postat av: lydia

HAHAH! Din konstiga kvinna. vadå skämmt ut?!! nono ;) längtar till fredag sååå mycket. Har en känsla av att jag kommer bli trakaserad imorgon, dom hade tydligen haft snoppkrig idag! good luck to me o umgås med dom där galningarna själv en hel kväll/natt (y)

2010-12-29 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0