Bad hairday, no more

DJ är här och fixar håret på Pats. Han kom väl hit för kanske 2 timmar sen eller nåt och till vår förvåning så hade han med sig julklappar till oss. Gulle-DJ alltså ! Fick varsitt hair powder och nån slags marockansk olja till håret som luktar så sjukt jävla gott. Han är för snäll alltså :) Dom har precis blivit klar med Pats hår också, blonderat och friskat upp topparna lite, super snyggt blev de !

På tal om hår. Fick sms av mammsen igår och hon har lyckats kirra en tid hos Bettan när jag kommer hem, can't wait ! Ska bli grymt skönt att få bort den här jävla utväxten och få sätta om håret. Har även lyckats avvänja mitt hår, äntligen ! Förut gick jag knappt utanför dörrn om jag inte hade tvättat håret, men nu kan jag tvätta de typ varannan var tredje dag, så en stor eloge till mig som tar så väl hand om mitt hår. Hade dock aldrig klarat av de utan min nyfunne vän - torrshampoo. Alltså seriöst, de kan vara den mest underbara uppfinninegen nånsin, me looove ! Så ett tips till er som har problem med fettigt hår, testa denna gudomliga uppfinning, ni kan inte bli annat än nöjda :)


Ciao


Bad hairday, no more :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0