Back to business

Efter en väldigt händelserik julhelg ! Jag ska aldrig mer bo själv, de skulle aldrig funka. En riktigt sunkig tjej med alldeles för mycket egentid resulterar i - inte ett skit ! Har i princip rört mig mellan sängen och soffan (Y) Näe, riktigt så farligt har de inte varit, men de är sjukt långsamt att vara själv alltså, så de vill jag inte vara mer efter detta. Fick i alla fall massa awsome grejer, vilket jag tror att jag redan har nämnt ett x antal gånger, men som sagt, har juh inte hänt så mycket speciellt i övrigt ;)

Var i alla fall helt underbart att få pallra sig iväg bort på jobbet imorse. Har surrat som en tok hela dan och sålt som faan, I kick ass as usual ! Spöade chefen med hästlängder, så de har varit en riktigt bra dag :) Funderar nu på att slänga in en maskin med tvätt innan jag kryper till kojs ?! Är egentligen för lat för de idag, men känns som jag är så illa tvungen om jag ska få klart allt tills på torsda. För guess what people ?! I'm going home :D Oj, va otroligt skönt att få komma hem och krama om alla alltså, längtar som faan, men först ett litet kort stopp i Åre :)


Ciao


Vårt underbart vackra julträd och mina klappar :D


Leendes har jag skuttat runt hela dan bara för att jag äger (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0