Back online

Verkar som att vi den senaste veckan har befunnit oss i nån slags radioskugga, för internet har faan varit stendött sen i söndags. Men imorse när vi klev upp så funka de helt plötsligt igen !

Veckan har dock varit väldigt lugn. En hel del jobb, men annars har de inte hänt speciellt mycket. Vi har mest tagit de lugnt och igår blev de myskväll med god mat, lite vin och massa prat om framtiden. Riktigt skön kväll må jag säga :) Idag vet jag inte riktigt om vi ska dra på Storo kanske ?! Vet inte hur manade vi känner oss, men de visar sig väl snart anta jag.

Så mycket hade jag att dela med mig av efter en vecka, gryyymt ! Näe, men har lyckats få ledigt på nyår i alla fall, men hem till Natursköna kommer jag nog inget som de ser ut nu.

OCH förresten, tror visst att min och Lydias inbjudan till Icas personalfest kom bort i posten eller nåt !?


Ciao


Sen förra lördan då de blev utgång :)

Kommentarer
Postat av: `Pappsen

Inbjudan till personalfest går bara ut till "lojala" medarbetare.

Emigration gör att man automatiskt stryks från festlistan, men man får komma tillbaka...

2010-12-12 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0