Arrivederci my friends

Då börjar de, nu är jag helt själv i lägenheten ! De har jag juh i och försig varit förut, men då i väntan på att nån ska komma hem. Jag vet, ett jävla tjat på mig om att jag är ensammen, men ibland måste man få vara lite tjatig och klaga på saker man inte tycker om, faktiskt. Har nu vinkat av och sagt God Jul till mina fina fina vänner som fått tussla iväg i kylan med alldeles för tung packning. Hoppas att dom får en bra hemresa och att tågen inte krånglar på grund av kylan, för jag vet hur mycket dom där två verkligen vill hem just nu, så att förlänga en 14 timmars resa vore juh inte helt sjysst. Have a great time my friends <3

Nu ska jag ta och få i mig lite frulle och fixa mig för att gå på jobb. Har lyckats skriva en inköpslista, så ska se om jag springer iväg till jobbet lite tidigare idag så jag hinner julhandla innan jag börjar :)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0