Blondes have more fun

En liten grej som jag kom pa bara. Jag slutar aldrig forvana mig sjalv over hur sjukt korkad jag egentligen ar ! Ha ingen aning om hur de gick till, antingen blev de nan rom och cola for mycke eller sa ar jag helt enkelt bara stendum.

Igarkvall nar vi skulle ga och basta sa va vi juh saklart tvungna att byta om till bikini, no problem ! Eller jo vanta nu, ni kan aldrig gissa va jag lyckas gora da utan att marka de ?! Tog pa mig ett par bikinitrosor och sen blev ja irriterad for att jag inte kunde hitta overdelen till just den bikinin, men sa tankte jag att de anda skulle va morkt, sa de spelade egentligen ingen roll om jag tog pa mig overdelen till den andra, aven om dom inte matcha ! Sa jag tog pa mig den overdelen, drog pa mig kladerna och sen vandra vi ivag till bastun. Nar vi val var dar sa markte jag att de va nat som inte riktigt stamde. Gick fram till Majsor och fraga om min bikini sag konstig ut, sa sager hon att jag maste ha raka tage nan annans overdel, for sadar ser inte min ut ! Happ, da gick jag runt och va irriterad over att nan dumskalle hade exakt samma monster pa sin bikini som pa min, vilket ledde till att jag tog fel och var tvungen att ga runt i en sjukt obekvam och alldeles for liten overdel pa mig hela kvallen. Sjukt storande kan man tycka, tills jag imorse inser att jag inte alls haft pa mig varken min eller nan annans bikinioverdel. Istallet ha jag pa nat konstigt satt lyckats ta pa mig mina bikinitrosor som overdel ?! Alltsa my god, hur dum far man bli egentligen. Sa dar gick jag omkring en hel kvall med trosor bade upptill och nertill (Y) Smart tjej !


Ciao

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHAH alltså jag dör, det här är det absolut bästa blogginlägget jag någonsin läst i hela mitt liv. Fyfan vad jag skrattat, från första ordet till det sista! Shit jag dör, Erik var tvungen att fråga vad det egentligen var jag skrattade åt, så jag var bara tvungen att läsa det för han också, ävn han skrattade mycket ska du veta! Det ska då vara du till sånt här Emma, fan att jag inte fick vara med och uppleva detta din sjuka jävel haha! Nu saknar och längtar jag bara efter dig ännu mer! <3

2011-12-05 @ 17:55:28
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0